Thankful Baskets

On Monday, the Kindness Club and the Elementary Student Council teamed up to prepare Thankful Baskets for our wonderful ASA support staff. On Tuesday morning, the baskets were presented to these amazing people at a Thanksgiving Breakfast. Thanks to all of the Elementary students, teachers and Admin for supporting this kind gesture of gratutude. When we all work together, we can make big things happen.

Mrs. Jambga and Mrs. De la Sobera

Canastas de Agradecimiento:

El lunes por la tarde, el Club de la Amabilidad y el Consejo Estudiantil de primaria se unieron para preparar unas canastas de agradecimiento para nuestro personal de apoyo del ASA. El martes por la mañana, estas canastas fueron presentadas a estas increíbles personas en un Desayuno de Acción de Gracias. Gracias a todos los alumnos de la Primaria, profesores y administradores por apoyar este gesto de agradecimiento. Cuando todos trabajamos juntos, podemos hacer que grandes cosas sucedan.