Recycling fruit crates to build bookshelves

What began as a book drive, turned into a workshop recycling fruit crates to build bookshelves for a public school. Three ASA students delivered the donations and received the warmest of welcomes: The students from General Maximo Santos sang songs for us and presented a certificate thanking ASA.

A special thank you to the students who dedicated their after school hours painting, maintenance for guiding our construction and to Mrs Ibarrola and Martin Sosa for helping coordinate this lovely visit.

----

Lo que empezó como una colecta de libros, se convirtió en un taller de reciclaje de cajas de frutas para construir estantes de libros para un colegio público. Tres alumnas de ASA entregaron las donaciones y recibieron una calurosa bienvenida. Los estudiantes de la Escuela General Máximo Santos cantaron para nosotros y presentaron un certificado agradeciendo  al ASA.

Aprovechamos esta oportunidad para agradecer a los estudiantes quienes dedicaron sus horas para pintar, a mantenimiento por la guía en la construcción, y a la Profesora Ibarrola y a Martín Sosa por ayudar a coordinar esta visita especial.