PTA Picnic

Dear ASA Families,

The day of our traditional Picnic is approaching, which will be held on Sunday, September 7th. As of common knowledge, we have considered a number of activities for this day, which would not be possible without the awards and sponsorship that we have requested. So once again we thank all for the constant support.

Many fun activities are planned for this special day, such as: an amazing "asado"(barbecue), a bouncy castle, an elastic bed, zip-line and in addition, all of our children, and why not, the parents, would be able to bring their bicycles and roller skates to enjoy a beautiful Sunday.

We have foreseen in the same way our sensational parents' tournament, for which registrations are still open, if you are interested, please sign up with our coordinator of sports Mrs. Estela Riveros.

It will also be a special day for our children of K4, who as part of our tradition, will receive a medal of welcome to our School.

Throughout the day we will raffle fabulous prizes!

The tickets for the Picnic for adults and children, are being sold by the RM of the different grade levels, we hope see you all there!

If you have any questions, do not hesitate to contact us!

Bettina Ray

PTA President

-----------------

Queridas Familias del ASA,

Se acerca el gran dia de nuestro tradicional Picnic, que se realizará el 7 de septiembre. Como es del conocimiento de todos, hemos considerado una serie de actividades en nuestra jornada, la cual no sería completa si no contáramos con premios y auspicios que hemos solicitado. Para lo cual una vez más agradecemos a todos por al apoyo acostumbrado.

Muchas alegrías están previstas en este día especial: un rico asado,  Globo loco, Cama Elástica, Tirolesa y además, todos nuestros niños y niñas, y por qué no, también los padres, podran traer sus bicicletas y patines para disfrutar de un hermoso domingo.

Hemos previsto de igual forma nuestro sensacional Torneo de Padres,  para lo cual las inscripciones siguen abiertas y les pedimos a todos, se inscriban con nuestra coordinadora de deportes la Sra Estela Riveros.

También será un día especial para nuestros niños de K4, quienes como parte de nuestra tradición, recibirán una medalla de Bienvenida al Colegio.

¡Durante todo el día sortearemos fabulosos premios!

Las RM de los diferentes grados tienen las adhesiones del Picnic a la venta para adultos y niños, ¡Esperamos contar con la presencia de todos!!

¡Cualquier consulta no duden en contactarnos!

Bettina Ray

Presidente PTA