Celebrating Our 4th Grade Recorder Concert

Celebrating Our 4th Grade Recorder Concert

Music was in the air during the first week of June! Our 4th graders delivered a delightful Recorder Concert for everyone to enjoy. Congratulations to the students, and a special thank you to music teacher Mr. Pocklington for all his dedication!


¡La música estuvo en el aire durante la primera semana de junio! Nuestros alumnos de 4º grado ofrecieron un hermoso concierto de flauta dulce para que todos lo disfrutaran. ¡Felicitaciones a los estudiantes y un agradecimiento especial al profesor de música, Sr. Pocklington, por toda su dedicación!