Art Show & STEAM Expo - Paraguayan Space Agency w/ Dr. Jorge Kurita

ART SHOW & STEAM EXPO

Paraguayan Space Agency w/ Dr. Jorge Kurita RECORDING

Dr. Jorge Kurita Nagasawa is the engineering director at the Paraguayan Space Agency and will discuss space sciences and the current state of the Paraguayan Space Agency. As one of the Paraguayan Space Agency’s missions is to motivate students in the field of space science, Dr. Kurita will share his experiences and insight regarding the recent successful launch of the Guarani SAT-1 and subsequent successful deployment from the International Space Station.

El Dr. Jorge Kurita Nagasawa es el director de ingeniería de la Agencia Espacial Paraguaya y discutirá las ciencias espaciales y el estado actual de la Agencia Espacial Paraguaya. Como una de las misiones de la Agencia Espacial Paraguaya es motivar a los estudiantes en el campo de la ciencia espacial, el Dr. Kurita compartirá sus experiencias y conocimientos sobre el reciente lanzamiento exitoso del Guaraní SAT-1 y el posterior despliegue exitoso desde la Estación Espacial Internacional.

PDF W/ LIVE WEBINAR LINKS

PDF CON ENLACES WEBINAR EN VIVO